Podłączenie nieruchomości do sieci WOD-KAN - krok po kroku
1. Złożenie przez Inwestora wniosku o wydanie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej.
2. Inwestor/Wykonawca realizuje przyłącze wodociągowe/kanalizacyjne w oparciu o wydane warunki przyłączenia do sieci (bez wpięcia do sieci).
3. Inwestor/Wykonawca zgłasza pisemnie w Dziale Eksploatacji Wodociągów Leszczyńskich Sp. z o.o. gotowość do dokonania odbioru technicznego przyłącza/przyłączy.
4. MPWiK dokonuje czynności odbiorowych w następujących etapach:
a) W pierwszej kolejności Dział Eksploatacji Wodociągów Leszczyńskich Sp. z o.o. dokonuje przeglądu technicznego przyłącza wod-kan.,
b) Inwestor składa w Dziale Obsługi Klienta Wodociągów Leszczyńskich Sp. z o.o. (budynek A) wniosek o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odbiór ścieków wraz z niezbędnymi dokumentami w szczególności: dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do nieruchomości, dokumentem przeglądu technicznego,
c) Inwestor/Wykonawca zgłasza pisemnie w Dziale Eksploatacji Wodociągów Leszczyńskich Sp. z o.o. chęć wpięcia do sieci - zgłoszenie w terminie max 3 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem robót wraz z kopią wniosku o zawarcie umowy, o której mowa w lit. b.
Inwestor/Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wykopu w sposób umożliwiający wykonanie włączenia przez służby Wodociągów Leszczyńskich Sp. z o.o.
d) Wodociągi Leszczyńskie Sp. z o.o. dostarcza kształtkę połączeniową i realizuje wpięcie do sieci w ciągu min. 3 dni roboczych od zgłoszenia,
e) Wodociągi Leszczyńskie Sp. z o.o. po dokonaniu wcinki i:
- zamontowaniu wodomierza – w przypadku przyłącza wodociągowego,
- połączenia instalacji wewnętrznej z przyłączem kanalizacyjnym - w przypadku przyłącza kanalizacyjnego
podpisuje wspólnie z Inwestorem protokół odbioru technicznego przyłącza.
5. Inwestor dostarcza do Działu Obsługi Klienta Wodociągów Leszczyńskich Sp. z o.o. protokół odbioru technicznego oraz podpisuje 2 egzemplarze umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odbiór ścieków.